Blog

Klant aan het woord…in gesprek met Gast is Koning

In het centrum van ‘s-Gravenzande vind je de nummer 1 in hospitality: Gast is Koning. Er zit daar duidelijk een team met veel passie voor gastvrijheid. Het werkgebied blijft overigens niet binnen een straal van enkele kilometers. Ze reizen heel Nederland (en daarbuiten) af om bedrijven naar een hoger niveau te tillen, door optimaal te werken aan gastvrijheid. Inmiddels voorziet deze onderneming meer dan 400 bedrijven met hun energieke trainingen en Mystery Guests bezoeken. In 2007 begon het allemaal binnen de horecabranche, inmiddels weten nu ook andere branches zoals supermarkten en retail hen te vinden. We spraken eigenaar Frank Heijneman, al meer dan 10 jaar klant bij Persoon Advies.

Focus op eigen vakgebied

“Niet voor niets werken we al jarenlang samen met Persoon Advies. We zijn heel tevreden. Zelf ben ik veel onderweg en druk met mijn bedrijven. Het werkt heel prettig om alles op het gebied van financiële administratie aan Persoon Advies over te laten. Ze ontzorgen ons daarin. Hierdoor kunnen wij ons volledig op onze eigen business focussen. Met vragen is één telefoontje naar hun kantoor genoeg. Je kunt erop vertrouwen dat ze het oppakken.”

Goede sparringpartner

Frank weet wat hij wil en heeft een duidelijke visie. In de afgelopen jaren zijn er mooie resultaten behaald, die hij zonder enige aarzeling wil voorzetten. ‘Bam Bam Bam!’ is niet voor niets de bekende kreet die luidt bij Gast is Koning. Met volle 100% en enthousiasme gaan.

“In een sparringsessie bespreek ik met Persoon Advies, meestal met Kimberley, mijn ontwikkelingsplannen. Ik vind het belangrijk om met hen te delen wat ik wil bereiken en wat mijn plannen zijn. Dat levert altijd een nuttig gesprek op. Zij adviseren mij wat te doen en komen met tips. Dat maakt Persoon Advies een goede sparringpartner, ze denken altijd vooruit.”

Betrouwbaar en kundig

“Ik kan op Persoon Advies rekenen. Ook als het minder voor de wind gaat zijn ze er. Ik ben te spreken over de manier waarop ze werken, hoe ze mogelijkheden overzichtelijk in kaart brengen en hun proactiviteit. Ik hoop nog lang samen met ze te mogen werken.”